vineri, ianuarie 13, 2012

Dezvaluirea strategiei OVB

Având în vedere ultimele atacuri asupra postărilor care aveau drept scop demascarea modului în care această organizație și-a propus să profite de clienți manipulându-i în cel mai pur sub umbrela seriozității germane, am luat hotărîrea de a spune lucrurilor pe nume și de a publica strategia prin care OVB încearcă să se dezvolte în România.

Pentru început am să vă prezint primii pași din OVB, adică modul în care ajungi să iei contact cu aceștia și obiectivele lor ascunse cu privire la persoana ta!

Pașii strategiei OVB - Primele 3 săptămâni 
Iată ce se întâmplă cu tine de fapt!
1. Telefon pentru interviu + confirmare prezență
2. Interviu
3. Telefonul dupa interviu
4. Telefonul înainte de Informare
5. Informarea
6. Telefonul dupa Informare
7. Convorbirea înainte de Starter - cu A potential (fiind un cursant mai inteligent)
8. Starter
9. Convorbirea dupa Starter
10. Personal Meeting 1
11. Seminar 1
12. Personal Meeting 2
13. Training 1
14. Seminar 2
15. Personal Meeting 3
16. Training 2
17. Seminar 3
18. Personal Meeting 4
19. Test.

La fiecare Personal Meeting sunt foarte bine stabilite convorbiri ce trebuiesc făcute obligatoriu cu fiecare colaborator în parte pentru a se reuși exercitarea unui control total asupra lui și asupra cercului lui de prieteni.
Toate acestea au rolul precis de a-l controla și de a-l face imun la toate sfaturile venite de la prieteni și familie iar daca în aceste prime 3 săptămâni se lucrează exact, se va reuși îndoctrinarea colaboratorului, ce va fi practic ireversibilă.

1. Telefon pentru Interviu - puncte urmărite
De regulă au numerele voastre de telefon de la prieteni de-ai voștrii mai mult sau mai puțin apropiați care au cedat presiunii lor de a le oferi numere de telefon din cercul lor de prieteni.
Se încearcă manipularea ta încă din acest moment, ți se spune că sunt o corporație internațională din domeniul consultanței financiare, etc. 
Vor încerca să îți lase impresia că  nu este ușor de intrat acolo deși ei vor accepta pe toată lumea care le va pica în plasă. 
Pe lângă faptul că nu ți se dau detalii concrete despre ce este vorba sau despre ce trebuie să faci îți garantează că au ei traininguri disponibile astfel încât să îți asigure pregătirea. 

Cam așa decurge o posibilă convorbire:
Agent OVB : "Buna ziua domnule X, numele meu este.... și vă sun din partea prietenului dumneavoastra Y, cu care m-am văzut recent și chiar am vorbit și despre dumneavoastră, stiu că sunteți în căutarea unei slujbe, este adevarat? "
Tu (interlocutor): "Da, despre ce este vorba?"
Agent OVB : "Eu reprezint un holding internațional din domeniul financiar și vreau să vă spun că momentan avem mai multe locuri disponibile atât part-time cât și full time, căutam oameni chiar și pentru posturile de conducere, manageri, când putem programa un interviu, miercuri sau vineri? Cum ar fi mai bine pentru dumneavoastră?"
Tu (interlocutor): "Dar eu nu am studii în domeniu...."
Agent OVB : "Nu este o problemă din partea noastră, dacă veți fi acceptat la noi veți intra într-un program gratuit de pregătire, avem cursuri și traininguri de pregătire în domeniul financiar! Deci, când stabilim interviul? Mircuri sau joi?"

Conversația este scurtă și invazivă, ți se adresează întrebări închise astfel încât să răspunzi cu maxim da sau nu. Vei mai fi contactat încă o dată în ziua interviului sau în ziua premergătoare pentru a se verifica dacă ai cautat informațiidespre ei și te=ai răzgândit eventual. 
Mai exact dacă ai găsit una dintre postărilemele între timp!

2. Interviul
Interviul poate varia de la un birou la altul, de regulă nu sunt informații concrete despre activitatea ta, nu aflii nimic despre activitatea lor reală, ți se spune din nou căsunt o mare companie de consultanță financiară, sunt pregătiți să îți trateze fiecare obiecție, ți se promite marea cu sare, că vei câștiga sute de euro chiar și lucrând part-time, nu vei vedea o fiță a postului, nici măcar nu ți se va vorbi despre așa ceva, nici măcar nu există așa ceva, etc.
Contractul nu vei avea ocazia să îl citești sau să îl primești mai devreme, înainte de semnare, așa ceva este exclus.

NU EXISTĂ SALARIU!!! Vei fi plătit din comisioanele pe care le vei face vânzând asigurări de viață! Încă nu știi asta dar vei ajunge și la detaliile astea.

Cam așa arăta contractul de mandat în urmă cu câțiva ani, înainte să intre ASF-ul în toți păcălicii ăștia.

5-8. Informare - Starter/Prezentare  
Persoanele mai perspicace și mai greu de manipulat vor fi chemate puțin mai devreme pentru a li se explica de ce vor vedea tot felul de oameni în sală chiar dacă la interviu li s-a spus că ei de fapt aleg doar persoanele bune. Vi se vor spune tot felul de pretexte precum"sunt prezenți și oameni care doar vor băga date, doar vor da telefoane, etc. Dumneavoastră sunteți aici pentru un viitor post de manager și puteți chiar să ne dați câteva sfaturi despre cei din sală."

La acest Starter/Prezentare a firmei vă vor fi prezentate poze cu diverși indivizi care duc o viață de lux. De obicei vă vorbește un manager de zonă sau așa-zis director. Unii ca să vă ia și mai mult de fraieri, vă vorbesc în limba germană sau chestii de genul. 
Ideea pe scurt este să te facă să crezi fărărezerve că dacă faci ce îți vor spune ei vei ajunge și tu să câștigi bani fără să faci aproape nimic.
Rolul primordial al acestei prezentări este să ți se spele creierul de către o persoană pregătită să facă asta ca ulterior să execuți ordinele fără să mai pui așa multe întrebări.

9. Convorbirea dupa Starter/Prezentare
Ideea acestei convorbiri imediat după prezentare are mai multe obiective:
1. Ești luat iarăși de prost pentru că vor încerca să vină cu o poveste de genul "doar acum ai șansa să câștigi un premiu (ceva simbolic cu sigla OVB - în realitate un obiect promoțional gen breloc, pix sau alte prostii) pe care doar cei mai buni reușesc să îl câștige." Tot ce ai de făcut este să identifici împreună cu managerul tău sau cu cel care te-a adusîn OVB prima victimă, prima persoană cu care să faci o analiză financiară sau cu care să ai o primă discuție.
Există o regulă de aur aici, ți se spune că fiind și tu la început ar trebui să completezi această analiză financiară cu cineva foarte apropiat care nu s-ar supăra dacă ai greși pentru că ești la început.
Ți se pun întrebări subliminale pentru ca tu să ajungi la concluzia că cel mai bine este să își folosești familia, fără ca tu să știi că de fapt cei de la OVB îți sugerează asta în încercarea de a-i face pe ai tăi să cumpere o asigurare de viață de dragul tău......

Te simți penibil că ai descoperit asta? Știu, nu este chiar cel mai plăcut sentiment când realizezi dar acesta este adevărul.
Cei de la OVB mizează pe faptul că familia îți vrea bine, ai tăi își doresc de obicei să dai bine în fața sefilor și să ai rezultate iar pentru asta sunt dispuși să scoată bani din buzunar "ca să îți fie ție bine..."
De regulă se încearcă asta în prima ta săptămână...
Îți dai seama cum vorfi următoarele?

La plecare se vor asigura dacă ești sau nu șceptic iar dacă vei da semne de întrebare te vor conduce personal până la ieșire astfel încât să nu mai poți sta de vorba și cu alții și să le spui și lor părerea ta.

ETAPE ULTERIOARE

Probabil că tu  vei completa prima ta analiză financiară iar ei vor câștiga primii bani de peurma familiei tale.
Cam așa arată modul în care te vor pregăti pentru primele vânzări.

Convorbirea înaintea "Consultanței" 
Aici ești învățat să îți ții gura, sa nu îl încurci și tu pe managerul tău în timp ce încearcă să vândă. Apoi ești învățat cum să îl minți și tu pe client:

ü  Explicati colaboratorilor ce sa vorbeasca cu clientul in drum spre birou.
ü  La sosirea in birou, colaboratorul il va pofti pe client sa ia loc in hol.
ü  Explicati colaboratorului desfasurarea intalnirii.
ü  Aratati-i unde sa il aseze pe client.
ü  Explicati-i ce comportament sa adopte.
ü  Explicati care e sentimenul cand se cumpara ceva:
De ex. Stimate colaborator, ati cumparat vreodata ceva?
Si ce sentiment ati avut?
Ce au spus cunoscutii dvs.?
Cum ar fi fost daca cei pe care ii cunoasteti nu ar fi avut o parere buna?
ü  Explicati colaboratorului ce sa faca daca dvs, consilierul, parasiti sala pentru un moment.
ü  Explicati cum sa reactioneze daca apar intrebari in timpul intalnirii.
ü  Spuneti-i ce sa discute cu clientul pe drumul spre casa.
De ex. Sa il incurajeze pozitiv.
ü  Colaboratorul nu are voie sa intrebe cate unitati revin in urma vanzarii efectuate.


Primul caiet se numeste "Caietul de 2 ore" - aici trebuie sa treci tineri pe care ei sa ii sune pentru interviu in caz ca tu renunti.

Al doilea, se numeste "Caietul de 10 minute" - aici te invata sa treci toate cunostintele tale. Exact!!!! E o baza de date cu clienti, care ramane la ei daca tu pleci.....

                                    O sa Va furam Banii !!!!

45 de comentarii:

  1. Acesta este raspunsul meu la toate atacurile din ultima saptamana asupra blogului meu.

    Este totul adevarat, orice persoana care a fost in aceasta companie nenorocita, poate sustine tot ce am scris mai sus!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut ocazia sa merg la un interviu la .niste oameni "extraordinari" mai aveau un pic si imi ziceau ca viata este mult mai roz decat pare.si daca eu imi doresc ei imi oferii luna de pe cer si vreo 3000 de euro dupa ^luni ca manager.Asta ca sa nu mai spun ca site-ul lor este evaziv,iar cand te cheama la interviu nici nu stii despre ce firma este vorba sa ii poti face o verificare minima (sediu social,venituri,bilant)

      Ștergere
    2. Aberatii la contractul de colaborator OVB

      7.7. În cazul în care soţul/soţia, părinţii, fraţii sau copiii Colaboratorului sau terţi – vecini de apartament
      sau colegi de birou – intermediază contracte având ca obiect produse sau servicii concurente în sensul
      punctului 8 din prezentul contract, Colaboratorul va anunţa neîntârziat şi în scris OVB.

      Vorbind din prisma ca am lucrat ... si degeaba incerci sa dai emailuri la wanda sau sandrina de la cluj pentru a-ti recupera suma storno sau comisioanele obtinute.... nu vei primi niciodata acei bani care ti se cuvin .... in momentul in care au vazut ca se destrama structuri din tara .... au recurs la constrangerea semnarii unui nou contract FOARTE ABUZIV - pentru a-ti putea primii banii pe comisioanele deja existente

      Ștergere
    3. Buna,

      As dori sa te intreb cate ceva despre ovb...imi poti las ao adresa de mail unde te pot contacta?
      Am avut experiente neplacute cu acesti oameni agresivi...

      Merci,
      Andra

      Ștergere
  2. Din Structura "lui Dijmarescu"sâmbătă, ianuarie 14, 2012 5:31:00 a.m.

    Am fost si eu vreo 6 luni la OVB..prin 2010 ....cam 3-4 luni mi-a luat sa imi dau seama ca de fapt nu pot castiga bani...ne "vindeau" iluzii ca pe painea calda....spunandu-ne ca atata timp cat facem din ce in ce mai multe analize....vom face mai multi bani.....cred ca din grupa mea de seminar am facut cele mai multe analize....dar....cu cat faceam mai multe...cu atat pierdeam mai mult timp....in ultimele 2 luni am incercat sa trec cat mai putin pe la OVB....iar prin august mi-am dat demisia...nu am vrut sa mai am vreo legatura cu OVB aka "O sa Va luam Banii" ...cum spune George.....dar ce credeti??ei nu m-au lasat in pace...mi-au trimis pe mail si acasa scrisori ca trebuie sa le platesc bani pt ca din cele 2 contracte semnate in 6 luni....un client a renuntat....insa nu am platit nimic....momentan nu am mai primit alte scrisori...dar sa vedem ce se intampla pe parcurs :)) in scrisori scria ca or sa ma dea in judecata pt 200-260 ron..numai stiu suma exact... in fine...in final se adevereste vorba " OVB e o mare tzeapa" ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat sa specific ca brelocul de chei era doar o forma de manipulare ca sa ii faca pe noii colaboratori sa scoate repede de undeva un contract sa luam bani de la ei. Acestea se faceau de regula cu familia noului venit pentru ca trebuia facut in prima saptamana......

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot sa confirm tot ceea ce scrie mai sus pentru ca si eu am muncit pe gratis la ei timp de 6 luni acum ceva timp. Este manipulare, prosteala si ce e si mai rau este ca totul este intr-un sistem bine articulat si organizat, adica te prosteste si te fura nemteste si putin dupa ureche romaneste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,e ceva ciudat,nu stiu totusi,te-a aobligat vineva sa ramai?Eu unu lucrez de 2 luni,nu am foarte mare incredere in mine ca voi reusi,dar vreau sa profit de sansa asta.E problema de cum vezi tu lucrurile...

      Ștergere
    2. Serios, azi mai esti la ei, cat ai castigat pana acum? Ti-ai facut PFA? Ai vreun act la tine ca muncesti la OVB? Conractul ala pe care probabil l-ai semnat il ai in fata sa vezi ce magarii sunt scrise acolo? Esti naiv, nu te judec si nu te acuz, si eu am fost.

      Ștergere
  5. Ca sa vedeti si voi ce PENIBILI SUNT ASTIA DE LA OVB si cat de speriati sunt de ceea ce se scrie pe BLOGURI si pe FORUMURI despre ei, cititi si voi ce mail au trimis ieri catre toti colaboratorii lor din toate structurile din tara!!!!!!!!!!

    "Dragi colaboratori,

    Incepand de azi va rugam nu mai accesati site-urile cu continut negativ despre OVB (pentru a nu creste importanta lor in cautarile Google).

    Pentru a creste importanta stirilor pozitive despre OVB in cautarile Google, va rugam sa accesati zilnic link-urile de mai jos (acest lucru trebuie realizat pe o durata minima de trei luni):

    www.ovb.ro
    www.ovb.de
    www.ovb.ag"

    Ce altceva mai penibil puteau sa faca???????????

    Mai am o intrebare retorica, oare ce sentiment de incredere si siguranta ar putea sa ii treaca prin cap unui colaborator daca ar primi un astfel de mail de la conducerea centrala a companiei in care lucreaza?????? :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. In OVB castiga doar persoanele de pe treptele 6-8, ceilalti sunt doar niste sclavi. Chiar daca nu lapsezi si faci polite cu plata anuala, te trezesti ca iti primesti comisionul injumatatit. Nu intereseaza pe nimeni ca oamenii care aduc OVB-ul in fata clientilor nu au bani cu ce sa faca sarbatorile pentru ca cei ce ar trebui sa se ocupe de remuneratia lor sunt in concediu si uite asa mai trece o luna fara sa primesti mare lucru.. Sunt oameni care si-au incheiat colaborarea si vin peste tine in agentie ca ei inca primesc amenzi de la finante pentru contractele intermediate ( de altcineva dar nu de ei ) si pt care nu au primit bani.. Sunt enorm de multe nereguli, poate nu pe toate structurile, pentru ca real vorbind acest sistem este foarte extins, consultantii sunt considerati consumabile, sunt buni doar daca au piata calda, sa faca contracte pe banda rulanta familiei, cunostiintelor chiar daca au sau nu nevoie de o protectie, chiar daca pot sustine sau nu o asigurare. Conform normelor CSA, in urma FAN-ului clientul constientizeaza daca are sau nu nevoie de o protectie ( pensie, renta pt copii, protectia afacerii, protectie financiara proprie si a familiei, etc), dar aici nu se vinde pe FAN, nu conteaza daca omul isi doreste sau nu, de aici si rata mare de stornari. Agentii sunt indrumati sa produca, nu se tine cont de nimic. Se primesc anexe la contractul de mandat, care se modifica dupa bunul plac al OVB, acesta este motivul pt care nu se semneaza la trimiterea contractului.
    Eu personal pot spune ca pt mine a fost o experienta neplacuta, lunar am avut emotii la plata comisioanelor, lunar m-am certat cu ei pentru banii agentilor. Nu ii intereseaza, ei o privesc ca pe o afacere ce trebuie sa le aduca doar lor bani, uita ca de fapt primesc bani in urma productiei agentilor. Nu este interesant pt ei ca totul costa, o intalnire cu un client costa, timp si bani .
    Nu exista o evidenta clara a portofoliului ( cereri emise, lapsate sau cu interventii ), nu se transmit la timp informatiile pentru clienti, se intarzie voit emiterea cererilor ( se da o data de final de luna, dar niciodata acele cereri nu vor fi emise la timp pentru a intra la comisionare ). La inceput formula de calcul pentru unitati este o enigma totala, toti te mint, doar , doar aduci productie. Esti fortat de imprejurari sa vinzi doar anumite produse ( cele pt care esti platit la prima bruta anualizata nu la prima bruta incasata ) indiferent daca este un produs care se muleaza pe necesitatile clientilor..
    Nu exista o lista de proceduri concreta, orice ai cere in scris ti se raspunde de cele mai multe ori telefonic..
    Cireasa de pe tort e acel mail publicat pe blog de catre George, in care se cere accesarea site-urilor care fac cinste OVB-ului pentru a scoate de la cautarea pe google astectele negative descrise de cei nemultumiti de OVB. Probabil ca societatea in sine incearca sa impuna standarde nemtesti, dar in Romania este totul fals.
    Sa nu uitam totusi ca de la Cluj toata lumea e de parere ca nimic bun nu a venit ( Caritas, PDL, OVB ) :))
    Mult succes !
    Rozy

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Observ ca nu se pot lasa comentarii ca Anonim, incercati sa postati de pe conturile voastre, eu voi elimina acum orice restrictie

    Va multumesc!!!

    p.s. in scurt timp, mult mai multe detalii incredibile si chiar penale!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Subscriu la povestea de indoctrinare. De la primul seminar am mirosit vrajeala, dar lucrurile de la seminarii sunt folositoare si in viata(si erau si gratis), asa ca am mai mers inca 3 saptamani dupa care am spus pas. Nu mi-am angajat familia in nici o "investitite" care de fapt e o asigurara de viata cum spune si George. Iar daca veti ajungeti sa va uitati pe scadentar o sa vedeti ca dupa 10 ani de "investit" o sa va treziti cu mai putini bani decat daca ii aveati la saltea. Motivul? administrarea banilor are un cost. Puneti mana pe munca, ca numai ea produce +valoare in economie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca tot ai publicat mail-ul trimis de OVB colaboratorilor, de ce nu ai lasat toate link-urile de acolo?

    http://www.1asig.ro/VIDEO-OVB-Romania-si-SIGNAL-Iduna-asigura-cei-9-000-de-angajati-ai-TAKATA-articol-2,3,100-41521.htm

    Crezi ca o companie multinationala precum Takata ar fi riscat sa semneze contracte pentru 9000 de angajati cu "hotii" de la OVB?

    Dar stii tu cum se spune cand nu ajungi la struguri? De ce nu povestesti si adevaratul motiv pentru care nu mai esti in OVB? "Contractul Torje" iti spune ceva? Intr-adevar, au fost si "tepe", dar pentru ca angajatii sunt oameni. Asa se intampla si la companii de curierat unde sunt curieri care fura colete sau angajati in banci care fug cu banii clientilor. Nu inseamna ca politica acelei companii este de a-si fura clientii.

    P.S. Cineva din OVB mi-a spus ca caut tot timpul oameni mai valorisi decat mine, de la care sa invat ceva. Observ ca multe comentarii de aici sunt pline de greseli gramaticale. Concluzia o tragi tu...

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai inteligentule... se vede ca esti incepator...
    Compania aia Takata sau mai stiu eu cum ii spune, nu a semnat un contract cu OVB ci cu Signal Iduna, voi doar sunteti intermediari.... asa ca te umfi in pene degeaba.

    Cat despre contractul TOrje, vezi ca cine te spala pe tine pe creier, te spala bine de tot :)))))))

    Eu am facut aprte din structura lui Miodrag Ivanov, din biroul ala. Contractul ala Torje, a fost facut de o fata dintr-o alta structura, structura lui Dijmarescu, un manager direct de-al lui Mario Kneidinger... asa ca, putin imi pasa mie ce plm crezi tu despre Torje sau mai stiu eu ce...tot varza sunteti

    RăspundețiȘtergere
  12. Datorita acestor commenturi am luat decizia sa nu ma angajez la ei. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Cosofret George....am citit si eu atat comentariile de aici cat si restul despre OVB...m-au sunat si pe mine sa merg la un interviu..am fost si m-au sunat si mi-au spus ca sunt acceptatata si tralala...azi ma duc la primul curs....eu vorbesc de OVB din Cluj Napoca...nu stiu ce sa fac..ma pun sa semnez ceva la primul curs? nu cred ca am sa semnez vreun contract....

    RăspundețiȘtergere
  14. PAi, poti sa mergi si o sa vezi exact, etapa cu etapa, strategia asta de manipulare de care vorbeam. Contractul este foarte ambiguu, incearca sa il iei acasa, dar in original, si spune-le ca vrei sa te consulti si cu un avocat inaitne sa il completezi, oricum, contractul ti-l propun undeva peste 2-3 saptamani.
    Cand teoretic esti dej aindoctrinata si ai fii in stare sa semnezi sin alb pt ei

    RăspundețiȘtergere
  15. ahaaaaa..am inteles...o sa merg azi la 6 jumate sa vad cu ce ma uimesc...sunt in cautarea unui loc de munca si e nasol...sa stai fara loc de munca...dar dupa ce ai scris tu aici...mi se cam ia de OVB...

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce salariu ti s-a oferit? Ce program? Totul e o mare poveste....

    RăspundețiȘtergere
  17. cica se ofera 200 euro pe perioada de training , dar nu zice nimeni ca banii astia ii castigi pe luna sau pe an :)) am fost si eu la 2 cursuri in Zorilor . Mi s-a parut totul dubios de la inceput . se cere 20 lei pentru 4 suporturi de curs.

    RăspundețiȘtergere
  18. 200 euro pentru part-time, am uitat sa specific

    RăspundețiȘtergere
  19. Ai semnat ceva? Contract de munca, scrie undeva suma de 200 de euro, crede-ma ca totul e o poveste. Mai ales ca esti disperata ca nu ai un loc de munca, OVB este ultimul loc unde as cauta. Pentru ca dupa o luna cand te trezesti ca nu ai castigat nimic, iti dai seama ca doar pe vorbe nu iti poti plati chiria, intretinerea si alte lucruri necesare. Ti se ofera sansa sa poti castiga 200 de euro si ca totul depinde de tine, adica de fapt nu ti se ofera nimic.

    RăspundețiȘtergere
  20. Domnule George am o nelamurire. Cu cateva zile in urma am afisat un comentariu despre OVB. Din pacate era un comentariu POZITIV. Urmatoarea zi am intrat pe blogul dumneavoastra si a disparut. Din cate mi-am dat seama pe acest blog au loc doar comentariile NEGATIVE.
    Sunteti platiti cumva cu salar fix si carte de munca sa faceti reclama proasta OVB-ului?
    Daca tot aveti timp de asa ceva, v-as sugera sa dezvaluiti ADEVARATUL MOTIV pentru care nu mai sunteti in colaborare cu OVB.
    Astept cu nerabdare.....


    P.S. In viata sa te feresti de doua lucruri: de taxe si de STORNO.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ideea e simpla, nu a sters nimeni nici un comentariu!!!! Daca ai mai citi pe la postarile mele, ai vedea ca nu le-am sters nici pe cele in care mi se aduceau injurii, desi o sa incep sa aplic regula asta, asa cum nici eu nu jignesc pe nimeni, am aceeasi pretentie, corect?

    Poti sa-l mai postezi inca o data daca vrei, pe mine nu ma deranjeaza, dar asigurate ca il postezi corect.
    Data viitoare, poti sa lasi vrajeala aia ieftina la tine pe tastatura, cel utin atata timp cat nu te semnezi!

    Cat despre motivul pentru care am renuntat la OVB, vezi in jos paginii blogului, am un top al postarilor, acolo gasesti mai multe cu ovb si gasesti motivul meu!

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut George,

    Tirs Florin sunt,dupa cum ti-am promis nu o sa mai postez nimic pana pe 1 aprilie cand o sa fiu promovat la manager,ei bine,nu am vrut sa crezi ca e vreo pacaleala drept urmare am postat azi,pe 5

    Vreau sa precizez ca am promovat cu bine,cu multa munca si perseverenta,au fost momente grele dar le-am depasit.

    Sunt multi oameni ce isi spun parerea despre ovb,un lucru pot sa va spun eu sigur 100%
    daca muncesti si esti perseverent nimeni si nimic nu iti va sta in cale;restul sunt pareri ale unor oameni in cunostinta de cauza sau nu.
    Cat despre tine,nu pot decat sa iti urez succes, nu stiu daca tii acest forum doar ca sa faci vizite pe blogul tau sau chiar sa "iti spui parerea sincera"
    Oricare din ele ar fi iti urez mult succes in orice faci tu,si sa reusesti in orice iti propui
    In special cu compusul pentru ca am citit cateva poezii foarte dragute cand le mai postezi uneori pe facebook,
    In legatura cu acet blog,ti-am urmat sfatul pe care mi l-ai dat pe facebook,
    "Daca un amarat de blog o sa opreasca o companie multinationala inseamna ca problema nu este la blog" si trebuie sa recunosc:ai 100% dreptate

    Legat de ovb,nu oricine poate sa lucreze la ovb si chiar sa fie profitabil pentru ei,ma refer ca bani,cat despre dezvoltare personala cred,chiar si tu,care esti impotriva ovb,poti spune fara ezitare ca este probabil jobul care te dezvolta cel mai mult(pe unii in bine pe altii in rau,cert e ca te dezvolta),un lucru e sigur, fiecare om trebuie sa aiba ochi sa vada cine il conduce,caci recunosc peste tot exista oameni buni si mai putin buni,asta nu e doar in ovb.
    Singurul sfat al meu pentru tine si pentru oricine citeste acest comentariu,

    Fiecare persoana are dreptul la o opinie,abia dupa ce vezi cu ochii tai ceva doar atunci poti zice daca este sau nu bun si daca este sau nu pentru tine

    Astea fiind zise,va doresc toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  23. Acum doi ani un agent OVB m-a convins sa fac o asigurare de viata tip unit linked Generali spunand ca dupa doi ani pot sa retrag banii investiti. Am depus in jur de 3600 lei. Cu ce am ramas acum? Generali imi ofera acum 800 lei spunand ca acesta este valoarea de rascumparare a contractului. Mentionez ca cei de la OVB nu mi-au vorbit niciodata de asa ceva. Oare merita sa incerc sa-mi recuperez bani cu ajutorul unui avocat?

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu stiu ce sa spun, stiu ca au in interior foarte multe ilegalitati, asta e adevarat!!!
    La cum sunt instantele in Romania....dar ar fi frumos de creat un precedent de acest gen, POATE ASA VOM VEDEA SI IN ROMANIA SERVICII FINANCIARE CORECTE NU DOAR TEPE!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Salut George! Eu am fost la un prim interviu la OVB si acum caut mai multe informatii , dar, ce am citit aici m-a socat... Deci daca eu intermediez un contract, si intre timp demizionez, iar persoana caruia i-am facut analiza nu mai plateste vrei sa spui ca OVB ma da pe mine in judecata ca sa recupereze banii de la acel client?:O:O:O

    RăspundețiȘtergere
  26. Salut Bogdan!!!

    Ideea este simpla, vei avea clienti care vor plati la asigurarile de viata trimestrial. Tu vei primi comisionul de la inceput, ca si cum acea persoana ar fi platit deja primele pentru un an, daca intre timp, persoana se razgandeste, esti dat in judecata de OVB ca sa aduci parte din comision inapoi.
    Ideea este urmatoarea, in acelasi timp, ei iti opresc niste bani, din banii tai, intr-un cont pe care vezi Doamne, ii vei primi pe viitor, ca sa te imbogatesti tu. Realitatea e ca nu o sa ii mai vezi niciodata, nici macar atunci cand vei decide sa te retragi, nu ii mai primesti inapoi... SI SUNT BANII TAI!

    RăspundețiȘtergere
  27. aa, ok. Si banuiesc ca nu o sa imi spuna ei niciodata asta:))...Am sa imi pregatesc o lista cu intrebari dubioase sa vad cum imi raspund, si mai vad eu apoi. Ms:D

    RăspundețiȘtergere
  28. Normal ca nu :)))))))))))))
    Te sfatuiesc sa faci urmatorul exercitiu, cere un contract de mandat sau de colaborare, sa ti-l dea acasa, ca sa il poata vedea si parintii tai sau un avocat si spune-le ca abia dupa il vei semna, dupa ce il vei citi si tu si un avocat. Sa vezi atunci fete :)))))

    Plus ca E ABSOLUT LEGAL SA CERI UN CONTRACT DE MUNCA, MANDAT SAU COLABORARE PT 24 DE ORE CA SA IL CONSULTI INAINTE SA IL SEMNEZI!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna George! Am luat si eu contact cu aceasta companie in Bucuresti. Am fost doar la prima intalnire de informare si sincer nu mi se pare ca am primit ca informatie ceva concret. Aveam impresia ca va fi vorba despre un salariu fix si nu mi s-a specificat nicaieri de salariu pe baza de comision. Plus ca au mai stabilit o intalnire cu mine pentru ce nu stiu si pe langa asta mi-au mentionat ceva de acel breloc. Din tot ce am citit aici am ramas cu un gust amar si nu imi vine sa imi mai pierd timpul cu ei. Asa ca la ce ar trebui sa ma astept?

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna.Imi poti lasa o adresa de e-mail sau un nr de telefon?Ma confrunt cu o situatie asemanatoare, la Cluj, dupa o perioada de aproape 2 ani de la incetarea activitatii mele in OVB.Si da, am avut si eu contact cu "recuperatorii", asta dupa ce am platit deja prima transa de 142 RON, iar acum brusc mai trebuie sa platesc 165 RON.De data asta am apelat la avocat.Sunt curios ce va fi.Astept sa mai discutam.
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  31. Articol abuziv din contract :
    13. Durata, rezilierea, încetarea contractului
    13.1. Raportul contractual se încheie pe perioadă nedeterminată. În primele 6 luni de la încheierea
    contractului, acesta poate fi reziliat cu un preaviz de o lună, la sfârşitul unei luni. După expirarea
    primelor 6 luni de la încheiarea contractului, rezilierea este permisă doar cu un preaviz de 6 luni, la
    sfârşitul anului calendaristic în curs. După trei ani de la încheierea contractului, acesta poate fi reziliat
    doar cu un preaviz de 12 luni, la sfârşitul anului calendaristic în curs.

    RăspundețiȘtergere
  32. Articol abuziv din contract

    14. Penalităţi contractuale
    14.1. În cazul în care Colaboratorul încalcă oricare din prevederile stipulate la punctul 13.5 se obligă la
    plata daunelor interese în suma de 3.000 EUR pentru fiecare încălcare în parte. De asemenea, în cazul
    în care Colaboratorul încalcă oricare dintre obligaţiile prevăzute în contract, va fi obligat la plata
    daunelor interese începând cu suma de 100 EUR şi până la suma de 3.000 EUR. OVB va aprecia în
    concret, în funcţie de natura obligaţiei încălcate şi de conduita Colaboratorului până în acel moment,
    cuantumul daunei.
    Colaboratorului îi este strict interzis să atragă (coopteze), personal şi/sau prin terţi, alţi colaboratori
    care se află într-un raport contractual cu OVB. În cazul în care Colaboratorul încalcă această
    dispoziţie, acesta se obligă să achite pe seama OVB, pentru fiecare încălcare din culpă, următoarele
    sume cu titlu de penalităţi:
    - 3.000 EURO pentru fiecare asistent financiar (nivel de remunerare I, II, III) cooptat;
    - 8.000 EURO pentru fiecare manager de grup sau agent general (nivel de remunerare IV) cooptat;
    - 10.000 EURO pentru fiecare manager de zonă (nivel de remunerare V) cooptat;
    - 20.000 EURO pentru fiecare director (nivel de remunerare VI, VII, VIII) cooptat.

    RăspundețiȘtergere
  33. Degeaba cautati dreptate ! ... cand vin rang listele unde se fac retrogradari ... vor fi retrogradari doar pe nivel mai mic ... niciodata la BL sau nivel mai superior ... lor nu le pune nimeni targhete si nici nu se retrogradeaza singuri :)
    - ca sa aiba de unde sa suga !!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna,
    Am si eu un prieten care a lucrat la OVB o perioada, timp in care a semnat contracte, iar o persoana arenuntat; acum e hartuit de ei sa achite o suma de bani aferenta acelui client; au inceput cu scrisorile apoi cu telfoane de amenintare, gen ca ii vor bloca conturile bancare si ca va urma sa fie dat in judecata; as vrea sa stiu, daca imi puteti spune, in ce masura aceste amenintari sunt si puse in practica si ce se intampla daca nu le achiti?pana unde pot ajunge si de ce sunt capabili?
    mersi

    RăspundețiȘtergere
  35. Andra sunt. Pot sa spun ca mi se par niste oameni agresivi cei de la marele OVB...am fost la un interviu si s-a intamplat exact cum a zis si George mai sus...noi te vrem in companie...te asteptam la o prezentare seara...toate bune si frumoase. Merg eu la prezentare, plec asa incantata, dar mi se parea totul prea"roz", a doua zi sunt invitata sa avem o discutie despre prezentare si apoi hai sa si sa facem un rollplay , ma intreaba acolo chestii de sanatate, asigurari etc si la sfarsit recomandari. In mintea mea stau si ma intreb pt ce sunt alea? la ce le folosesc daca e doar roll play? Apoi mi se spune ca datele vor fi trimise mai departe sa fie analizate si sa vedem ce mi se potriveste, tip de credit si cum pot sa economisesc bani. M-au tot stresat o luna cu tel , m-am dus sa vad ce imi propun si suprpriza cand le zic ca nu doresc sa fie sunate persoanele dela recomandari imi reporseaza ca asta e "rasplata" pt munca lor.REPET sunt f agresivi, nu imi doresc sa colaborez cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  36. Cel mai aiurea e cand iti recomanzi prietenii pt interviu, fara sa stii in ce mare rahat ii bagi. Spre rusinea mea, nu m-am interesat despre OVB, nu am avut timp, nu stiu cat de buna e scuza, dar cu un job full, master + porcaria de OVB, am omis sa fac cel mai important lucru. Sper ca macar altii sa aiba insipiratia sa se asigure ca locul lor de munca este unul decent...

    RăspundețiȘtergere
  37. Salut aceasta expunere a marelui holding OVB :))

    Voi fi succint:
    - "managerii" din OVB sa se abtina de la comentarii, stiu ce se intampla in interior, nu ma intereseaza povestile voastre fantasy.
    - pentru cei ce primesc scrisori de la, mai nou, Kia juridic, nu va alarmati, nu au fond legal pentru a actiona in instanta. Merg pe intimidare si hartuire, motiv pentru care postez si eu aici

    George, lasa-mi un nr. de telefon (din pacate, nu il mai gasesc). Vreau sa discut cu tine pe tema "recuperarilor de debite" ( :)) ma pufneste si rasul).

    La sfarsitul lunii Martie anul curent(2014) ii voi actiona in instanta pentru clauze abuzive in contract si hartuire (deja m-am plictisit de scrisorile lor trimise pentru comisioane pe care nici nu le-am incasat - cel mai probabil pe contracte incheiate fara acordul meu, in numele meu, ca sa isi mentina ei activitatea, iar acum vor sa le dau si bani pentru ele).

    Oricine doreste sa ia parte la actiune (poate facem un proces colectiv) este binevenit sa lase o adresa de e-mail sau un nr. de telefon.

    Va salut!
    H.A.

    P.S.: George, am vorbit si cu A.M. si mi s-au confirmat unele suspiciuni in legatura cu contractele incheiate, cu identitatea fiscala a marelui holding, anumite activitati ce fac uz de fals si inselaciune.

    RăspundețiȘtergere

Pentru mine părerea ta contează!