vineri, aprilie 17, 2009

OVB OVB OVB - ADEVARATA FATA A OVB





1. ADEVARUL DESPRE OVB LA ACEASTA ADRESA!
http://george-cosofret.blogspot.com/2011/05/ovb-adevarat-sau-fals.html 


2. STRATEGIA OVB - DEZVALUIRE     (LINKUL DE JOS!!!!!)
http://george-cosofret.blogspot.com/2012/01/dezvaluirea-strategiei-ovb.html



44 de comentarii:

  1. cel mai interesant e sa stii sa scrii ce ai stiut ca ai simtit:):P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce spui tu pare foarte incredibil! Ai talent oratoric, ce nu lipseste nici unuia dintre cei care lucreaza la ovb. De ce nu ne spui mai exact ce faci? Mai multe amanunte! Alta trasatura a voastra... vorbiti in general despre subiectul "ovb". Cum ii faci tu pe oameni sa-ti multumeasca pe strada?

    RăspundețiȘtergere
  3. OVB = Objektive Vermogens Beratung
    Adica Consultanta fimnanciara obiectiva a averii personale
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. N-as merge atat de departe...OVB e mai degraba un job bun pentru studenti din care poti duce un trai.
    Restul sunt sales talk

    RăspundețiȘtergere
  5. buna tuturor,... multi din cei care ati comentat aici mi-ati cerut detalii... bun, promit sa vin si cu detalii, mai exacte, nu e asta o problema.
    OVB nu este un job pentru studenti din care sa iti duci decat un trai obisnuit, OVB iti arata un drum din care sa ajungi sa castigi mai mult decat ai visat vreodata, si nu in ultimul rand asta fara prea multa bataie de cap, daca esti o persoana care stie ce vrea, care vrea sa invete si care nu se da batuta de la primul hop; si mai ales tre' sa fi serios!!! asa cum putini sunt!!

    voi posta si un filmulet, sau puteti intra pe youtube sa vedeti cam care este media de varsta a consultantilor nostri, dar inainte sa intrati voi va spun eu: intre 18-55 ani, OVB, cum am spus si mai sus poate face oricine dar putii sunt aceia care pot!!!! daca tu esti cumva printre ei, daca crezi ca ai taote aceste calitati, lasa-mi mesaj si putem vorbi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteti niste cacati cu ochi aia sunteti si faceti bani de pe urma averii altora, cum crezi ca faci banii aia usor. Crezi ca e asa usor sa faci bani in general? Trebuie sa iti bati capul. Doar daca ii furi de la altii e usor. Eu am pierdut 2400 lei din cauza voastra idiotilor si doar atat pentru ca mi-am dat seama la timp si am avitat sa pierd mai mult. Spor la furat si numai bine!

      Ștergere
    2. mai prietene...spune-mi si mie cum ai pierdut tu bani din cauza noastra.noi ti-am intermediat prin partenerii nostri un produs si tu l-ai achizitionat...ok...daca tu nu stii mai departe ca tebuie sa te ti si tu de "promisiunile" tale atunci nu da vina pe noi ci pe parteneri...ok...asa ca te rog nu mai vorbi vrute si nevrute cu ovb in sus si in jos ca te bate DUMNEZEU... baftya mjulta daca mai vrei sa pierzi bani...noi doar oferim SOLUTII...

      Ștergere
  6. bancuri, cancan, kissfm, miniclip, pariori? superb! cine nu si-ar dori sa investeasca bani la ovb?

    RăspundețiȘtergere
  7. salut.eu sunt in perioada de training la ovb cluj.cautam pe net informatii despre ovb si ma bucur ca am dat de tine.am o intrebare care ma cam macina.....am de facut 16 analize intr o luna de zile, pana la examen.din pacate nu prea am prieteni la cine sa fac si sa aduc in firma clienti noi.am inteles ca firma imi ofera clienti din baza de date dar intrebarea mea e...O sa fie un motiv bun sa nu fiu selectata?..daca nu aduc clienti noi,si daca da ....cum pot da de potentialii clienti avand in vedere ca familia si prietenii sunt exclusi.

    RăspundețiȘtergere
  8. buna, ca sa fiu sincer cu tine, iti voi spune adevarul despre ovb, negociind, poate imi lasi si mie numele tau, as vrea sa stiu cui ma aderesez ;)
    asa, mai, ovb, ca si companie este frumoasa, un mediu bussines foarte bine organizat si cu multe realizari de exceptie in europa, dar... sa uitam ca aici avem insa de lucrat cu romanii...
    eu unul, am renuntat la ovb, nu ca nu imi placea, nu ca nu mi-as fi dorit sa fac toata viata asta... cum ti-am spus era chiar frumos, era ca un vis devenit realitate, si asta datorita unui singur om Miodrag Ivanov; insa ca peste tot in romania sunt pupincuristi si tot felul de lepre care fac orice doar sa te faca sa pierzi si e cu atat mai urat cu cat iti este sef de structura sau colaborator direct in care ai investit timp si incredere.
    ovb, nu o sa-ti dea niciodata clienti, asta cu siguranta, tu esti acolo ca sa aduci clienti pentru ovb, asa cum e peste tot, in mare parte cam tot ce ai auzit sunt povesti frumoase, motivationale care iti dau aripi, ca red bull, dar totul depinde in primul rand de seful de structura.
    sincer, cam nasol cand nu ai de unde sa incepi, daca nici prietenii si nici familia nu vrea sa te ajute, e foarte greu sa poti face ceva, poate doar daca esti cu adevarat talentata si ai un spirit al vanzarilor extraordinar, altfel sincer, e cam greu. daca mai ai nelamuriri, poti sa ma intrebi direct pe adresa mea: cosofret.george_ovb@yahoo.com, la fel si daca ai nevoie de sfaturi, cum sa procedezi cu oamenii, cum sa cauti clienti, iti pot da cateva idei bune
    multumesc pentru intrebare si iti doresc mult succes.

    george cosofret

    RăspundețiȘtergere
  9. completandu-l Cosofret George, am renuntat si eu la OVB datorita lipsei de oportunitati in Romania pentru un astfel de Job. Dupa scurt timp de facut contracte, am ajuns sa nu mai obtin nici un contract datorita "fricii" romanilor de a investi pentru ei, sau pur si simplu lipsa de incredere. Pe langa toate astea, OVB are un sistem de evolutie piramidal, adica tre sa iti faci tu propria echipa. hai sa fim seriosi... cam greu sati gasesti suficienti oameni BUNI in asa ceva. Adica degeaba esti tu bun, daca "subalternii" te trag la fund.... un numar mare de consilieri OVB intr-un oras nu duce la nimic bun, la un moment dat, vrei nu vrei, ti se termina clientii. am vazut oameni care au reusit in cariera, dar am vazut si multi dezamagiti dupa 1-2-5 ani de munca... oricum, Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Categoric nu toata lumea reuseste dar asta nu inseamna ca nu se poate... intr-adevar mentalitatea noastra, a romanilor, mai are mult loc de imbunatatire dar eu, ca si consilier OVB, consider ca asta e treaba mea, sa ajut (cat pot) la imbunatatirea care va veni (intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat). Cat despre OVB ca un loc de munca pentru studenti s-ar putea sa ai dreptate dar ca si student iti doresti un job care sa iti aduca bani imediat iar OVB este un loc de munca unde ai o perspectiva pentru viitor, asa ca as spune ca este un loc de munca pentru persoanele care au viziune si care stiu ce vor de la viata, asa ca daca esti student si te incadrezi in descrierea de mai sus inseamna ca OVB este SI un loc de munca pentru studenti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Prea multa manipulare, in final... am prieteni cu care nu mai pot vorbi nimic pentru ca si daca iesim la o cafea ei nu mai vad nimic altceva, in fata ochilor decataceasta companie... si stau si ma intreb cum este posibil cand ajungi sa gandesti asa si nici macar nu esti plin de bani, ba din contra...
    nu stiu cum este in alte orase, in alte birouri dar unde am fost eu am vazut ca este perioada de mercatto....(dar ca la Dinamo, de unde tot pleaca fotbalisti...)

    RăspundețiȘtergere
  12. as avea o intrebare. azi am fost la un interviu pt ovb. a fost interesant, dar nu au vrut sa-mi dea detalii despre salarii. de ce? sa inteleg ca voi lucra doar pe comision?

    RăspundețiȘtergere
  13. buna intrebarea....
    eu o sa-ti raspund en gross, deci, la orice companie ai lucra in lumea asta, daca vrei salariu fix, esti un sclavulet care face ce zice sefu... asa e peste tot, asa merg lucrurile...
    daca vrei independenta, fii tu seful tau, cum ai putea deveni(cat de cat, nu100%) la ovb, si da! atunci vei castiga doar dinc e vei munci!
    raspunsul final, mai pe scurt, da! la inceput castigi doar din munca ta, cat faci, atat castigi, un procent din fiecare contract(comision...).

    RăspundețiȘtergere
  14. ovb este 10% adevar si 90% texte mestesugite de vanzari.
    si catre clienti dar si catre consultanti din pacate.
    si credeti-ma ca stiu foarte bine ce vorbesc, am fost acolo ceva timp.. si am avut performante pe ambele planuri..

    RăspundețiȘtergere
  15. OVB = prostie, minciună, hoţie... exact ce le trebe românilor! bravo.

    RăspundețiȘtergere
  16. buna, tocmai am gasit acest blog. Eu abia azi am fost la primul seminar organizat de cei de la ovb. Te rog, daca vrei, da-mi cateva informatii despre aceste cursuri. Am inteles ca este si o perioada de testare. in ce consta mai exact aceasta? si spune-mi concret ce trebuie sa fac mai exact? sa raman sau cheltuiesc bani degeaba p transport?Sper sa-mi raspunzi.ms mult

    RăspundețiȘtergere
  17. cosofret.george_ovb@yahoo.com, acesta este adresa mea de e-mail, daca aveti intrebari pe care doriti sa mi le adresati, astept mesajele voastre :)

    in mare, nu dai banii degeaba pe transport daca chiar vrei sa inveti ceva si vrei sa te dezvolti personal, dar conteaza foarte mult din ce oras esti si in ce oras mergi la cursuri.... de-asta as prefera sa vb pe mail, ca iti pot explica mai multe

    RăspundețiȘtergere
  18. OVB, scurt si la obiect, ce inseamna pentru mine: un joc, care imi place si din care nimeni nu iese invins. Tineti minte, mentalitatea pe care o aveti, voi, romanilor..voi care ati muri pentru patrie..(VORBA VINE) Eu va propun sa va lasati de blogging si sa va schimbati viata/mentalitatea, pentru ca dati dovada de.. prefer sa nu jignesc pe nimeni :) Daca ramaneti in continuare "asa", va urez tot binele din lume, si sunt sigur ca puteti sa va descurcati si fara OVB! Pace

    RăspundețiȘtergere
  19. Matei... dupa cum vorbesti... pot sa pun pariu cu tine ca nu ai mai mult de 6 luni in cadrul OVB, si daca ai... cu atat mai trist pentru tine, inseamna ca esti spalat rau pe creier; momentan...
    Un lucru e cert, nu esti din Bucuresti! Esti de undeva din provincie unde toata lumea crede ca OVB este un joc la fel de interesant ca si Amway sau mai stiu eu ce...
    Mai informeaza-te ca esti foarte rau pe langa subiect!!!!! Banuiesc ca persoana ta de conducere este responsabila de aberatiile pe care le spui...
    Din pacate pentru tine, romanii sunt asa cum sunt, si trebuie sa lucrezi cu ei! Daca si lor o sa le spui ca OVB este un joc, asa cum crezi si tu... imi pare rau sa spun asta, dar cam pe la generatia ta se va sfarsi compania OVB in Romania... (pun pariu ca nu ai castigat mai mult de 500euro, pana acum).

    Sfatul meu... nu te mai grabi sa faci afirmatii despre subiecte pe care nu le stapanesti...
    Eu unul am activat 2 ani in cel mai puternic birou din tara alaturi de cei mai buni din tara, am cunoscut si discutat despre OVB cu membrii din toata tara si cunosc multe dedesubturi din multe birouri din tara,... eu zic sa canti in alta parte... sau daca vrei sa te mai intorci aici, nu mai incerca sa imi jignesti cititorii!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. In maxim 10 zile voi pblica o postare proprie, cu tot ce se afla in spatele cortinei de la OVB, inarmati-va cu putina rabdare, va promit ca voi face totul public, cu date reale, chiar direct de la CSA si Ministerul Finantelor Publice, cu nume reale si asa mai departe...
    Usor, usor, compania asta s-a transformat intr-o masinarie ilegala.....
    Am o singura intrebare: si in Germania faceti la fel???????
    Aici n-o sa va mearga!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna tuturor! Am citit postarea ta despre OVB si comentariile, si vreau sa zic ca si eu am stat 9 luni la ei, mai exact pana in martie anul asta. Initial am fost f entuziasmata si increzatoare, dar cu timpul m-am lovit de f multe obstacole si, culmea, majoritatea nu din partea clientilor ci a celor din conducere.. Pe scurt firma e complet dezorganizata si lipsita de profesionalism, seminariile au fost pierdere de vreme pt ca mai mult se axau pe motivarea consultantilor decat pe informatii clare despre produse.. Cert este ca la inceput totul pare lapte si miere, dar ignoranta e maaaare.. si cel mai trist e ca vine tocmai din varful piramidei..

    RăspundețiȘtergere
  22. Am si eu ceva de zis despre OVB. Fiecare birou OVB din lumea asta e unic in felul sau. Fiecare birou e independent de celelalte. In Bucuresti sunt 3 birouri, nu se aseamana unul cu altul. Totul tine de GST-ul de care apartii, si din a cui directiune face parte. Unii au vocatie de lideri si traineri, altii nu au si cu greu pot sa transmita si altora informatiile.

    In biroul din care fac eu parte, GST-ul care m-a recrutat este un trainer foarte bun, si in plus, o data la 2 saptamani vin traineri din partea partenerilor si ne instruiesc. Mai mult de atat o data la o luna jumatate vine RD-ul din a carui directiune facem parte si ne ofera toate informatiile de care avem nevoie, ne raspunde la toate intrebarile.

    Am fost la o Gala OVB si am auzit si eu multe povesti din alte birouri. Mda e nasol ce se intampla la unii, insa trebuie sa stiti ca nu asta este atmosfera generala OVB.

    Va stau la dispozitie pentru orice nelamurire, ba chiar mai mult pentru cei din Bucuresti va invit si pe la birou sa va convingeti voi care e atmosfera, ma gasiti la tel: 0730527567, sau id mess: kurtmichaelhamilton@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  23. @Kurt Michael..... am o singura intrebare pentru tine: in momentul de fata, ai castigat mai mult de 500 euro din toata munca ta la ovb???
    nu e nevoie sa imi raspunzi....
    dupa discursul tau... nu ai mai mult de 3-4 luni pe la ei... mai ai de invatat crede-ma...
    ca mai vine Mario cateodata sau Shasa si mai umbla pe la motivatie aruncand cateva sute de euro... ma rog....

    la inceput, eram si eu entuziast ca tine, am ajuns GST, am tras tare, am vrut mai mult, dar mereu e cineva acolo sus care stie sa puna frana...

    Si asa pentru cultura ta generala... nici macar nu lucrezi in ovb... crede-ma!!!!!!!!!!!!
    informeaza-te si o sa te convingi, eu lucram in Ivanov SRL... care cica colabora cu o alta societate sub numele de OVB Allfinanz Romania, care nu avea legatura directa cu OVB Holding...
    Contractul ala pe care l-ai semnat nu are nicio valoare, e valabila doar ultima pagina pe care ai semnat-o, l-ai citit macar????
    nu!!!!!!! stiu, ti, l-au vandut ca pentru o intalnire pentru cariera doar pentru tine .... nu???????

    o sa intelegi ce inseamna cu adevarat OVB cand o sa vrei sa iti dai demisia si sa terminiodata cu ei.....
    BAFTA MULTA!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ma bucur ca mi-ai raspuns. Multumesc!

    Contractele sunt cu OVB ALLFINANZ BROKER DE ASIGURARE ROMANIA S.R.L. si OVB IMOFINANZ S.R.L. si le-am parcurs in intregime, probabil ca nu sunt identice cu cele de la IVANOV SRL, dar trebuie sa stii ca OVB e o franciza, asadar ai fost recrutat de cineva care foloseste franciza OVB. Mie mi s-a spus de la inceput ca e vorba de o franciza pe care probabil, in viitor, o sa o cumpar si eu. Daca ne uitam in lumea afacerilor COCA-COLA, McDonals, ING, etc. - sunt francize, deci cei care lucreaza la Coca Cola HBC Romania(care sunt greci) nu pot spune ca sunt colegi directi cu cei de la Coca Cola U.S. Cum am spus si in mesajul anterior, fiecare birou OVB din Romania si din Europa se dezvolta independent respectand conditiile francizei.

    Cei care lucreaza pentru OVB Holding probabil sunt cei de la Cluj-Napoca, din centrala, acei oameni care au program de 8 ore si salariu fix, acei oameni care nu fac altceva decat birocratie.

    Daca ai simtit ca poti face mai mult de ce nu te-ai interesat cum poti deveni independent in OVB, sa ai propriul birou, sa iei franciza? Ce anume te-a impiedicat? OK, sa zicem ca faceai parte din directiunea unui RD sau BL rau. Puteai sa mergi mai departe, daca ai fost GST, in paralel cu cei pe care ii cunosteai deja. OVB nu e Multi Level Marketing unde muncesti pentru altii ci e Network Marketing, adica dupa ce depasesti anumite praguri omenesti, pe care sunt sigur ca le-ai parcurs, devii paralel cu cel care te-a recrutat. Si daca nu vrei sa ramai in firma lui (Ivanov SRL, OVB Allfinanz, OVB Imofinanz, si care mai sunt) deschide-ti un PFA si ai rezolvat problema, nimeni nu te opreste sa mergi mai departe.

    Intrebarile de genul: "Ai castigat mai mult de 500 de euro?" si "De cate luni esti in OVB?" sunt irelevante pt mine, important este sa intelegi regulile jocului de la inceput si sa stii locul pe care vrei sa-l ocupi in structura. Eu am intrebat pe toti care mi-au iesit in cale pana m-am lamurit, chiar daca era RD sau BL, fie ca era din Germania, Austria, Cehia, Ungaria, etc.

    Dintr-un anume punct de vedere inteleg nemultumirile tale, insa unele se datoreaza lipsei de informatii corecte.

    Raspunsuri: "Da am castigat mai mult de 500 euro" si "Da, sunt 3-4 luni in OVB".

    Nu spun ca OVB e miere si lapte, spun doar ca unii nu inteleg regulile dupa care se desfasoara afacerea. Mai mult de atat, daca un birou nu respecta prevederile legale nu inseamna ca tot OVB-ul e in legalitate. Daca o persoana care a cumparat franciza nu respecta legea, nu inseamna ca tot OVB-ul va fi sanctionat.

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. :)))))))))))
    ma faci sa rad :))))))
    ma bucur totusi ca mi-ai dat dreptate si ca imi citesti blogul :P
    faza aia cu franciza... bullshit, mai ales faza cu "pot chiar eu sa ajung sa o cumpar"... =))))
    pari un baiat inteligent... de ce te lasi indoctrinat de astia?
    franciza aia, poti sa o cumperi peste vreo 15 ani cand o sa ajungi tu director general :))))

    hai sa iti mai dau ceva de gandit: daca la asa-zisa aia de gala, ai vorbit cu szolt, klaus, mario sau shasa despre ovb, ce te asteptai sa-ti spuan, sa renunti? :)))))))

    tu incerci sa ma convingi pe mine de niste lucruri pe care nu le-ai trait :))))))
    eu insa vorbesc din experienta si nu numai a mea ci a foarte multor colegi care pe parcursul a 2 ani au tras in OVB si la SFARSIT, CAND AU VRUT SA RENUNTE AU FOST DATI IN JUDECATA SI LI S-AU CERUT BANI PENTRU CA ASA-ZISELE PERSOANE DE CONDUCERE NU SUNT IN STARE DE NIMIC, NICI MACAR SA FACA SERVICII PENTRU CLIENTII CARE O SA II ADUCI TU IN FIRMA......
    IN FINAL O SA FII SI TU DAT IN JUDECATA, O SA STAI CATE 5-6LUNI SA ITI DEA O AMARATA DE CONFIRMARE DE DEMISIE, CA SA AI SI TU CEVA LA MANA SI ASA MAI DEPARTE....
    cu asta se ocupa tipi aia de la cluj, care au salariu fix si program de 8 ore....
    si asta o spun sutele de fosti colaboratori din toata tara care s-au lovit de incompetenta de acolo...
    si sa nu vi sa imi spui mie ca tie aia iti raspund promt, ca nu te cred :))))))))))

    OVB e atat de penibil incat isi plateste colaboratorii cu 700ron spre exemplu si apoi vine si ii da in judecata si le cere 800.......

    promit sa pun un text aici, sau intr-o postare noua sa vezi si tu si toata lumea cam cum suna o astfel de instiintare, de avertisment ca te vor da in judecata, ATENTIE.... TRIMIS PE MAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    =))))))))))))))

    OVB = SUCKS!!!!!!!!!

    eu inteleg ca va roade ca blogul meu apare pe prima pagina la cautari... dar eu spun adevarul! asta nu puteti accepta voi :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  26. Intrati aici daca doriti sa aflati totul despre OVB!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://george-cosofret.blogspot.com/2011/05/ovb-adevarat-sau-fals.html

    RăspundețiȘtergere
  27. buna,va spun eu ce inseamna ovb:ovb inseamna de fapt nimic,lucru in echipa, bani putin si imbogatesti pe cei din varf, nimic interesant la ei,sunt neseriosi asta se vede de la inceput cind nu vorbesc nimic despre oferta de munca si colac peste pupaza dupa interviu te mai pun sa suni tot tu ca sa afli ce ai facut la interviu.josnic ,cred ca la ovb e scump impulsul...d-lor treziti-va,nu asa se face busines in tara asta,sau mai desteptat si romanii iar oamenii cu adevarat buni nu stau sa lucreze pt voi.o zi buna va doresc iar la cei care vor sa lucreze la ovb multa bafta.

    RăspundețiȘtergere
  28. "Senzationalul Cosofret" " Totul despre OVB, numai la Cosofret" parca seamana cu acea televiziune care se adreseaza unei anumite categorii de telespectatori,OTV, daca nu ma insel.
    Stimabile! Este rusinos sa vorbesti urat despre cineva care ti-a oferit o sansa pe care nu ai fost in stare sa o valorifici.Asa faci si cu fetele? Cand te parasesc vorbesti urat despre ele?
    Ti-ai facut blog, ai doi admiratori si faci pe interesantul taind aripile celor care nu sunt in stare sa ia decizii singuri.Ai atras toti "expertii" care au pretentia ca stiu ce este OVB-ul dupa doua saptamani de training, si pierdeti vremea pe net incercand sa salvati lumea cu parerile voastre infantile.
    OVB-ul te da in judecata daca iti dai demisia?
    De ce nu recunosti si ca ai primit bani in avans pentru care te-ai angajat sa ai grija de clientii tai? Era treaba ta nu a persoanelor din conducere.
    De aceea ati fost dati in judecata si este firesc sa dai inapoi ce nu este al tau.
    Daca stii multe si totusi vorbesti asa, esti rau intentionat.
    Ignoranta ar mai putea fi o scuza.
    Eu cred totusi ca vrei sa te simti important, bagat in seama si de aceea ti-ai facut blog, unde in lipsa de alte subiecte,
    te-ai gandit sa salvezi lumea de OVB.
    Doamne fereste de oameni ca voi!
    Parca nu ar fi destui demagogi in tara aceasta.
    Voi lipseati.
    Cine vrea sa afle ce inseamna OVB sa-i intrebe pe cei care au reusit nu pe toti ratatii si frustratii care resping tot ce mintea lor nu poate sa inteleaga.
    "prin ignoranta voastra ,sunteti de-a dreptul josnici..." , ca te parafrazez pe tine.
    Deja te-am facut prea important prin atentia care ti-am acordat-o. Cand o sa simt nevoia sa-mi fie mila o sa mai revin, dar nu cred.
    Tot ce-ti pot dori este sa-ti revii si tu si mario si... toti cei care vorbesc fara sa cunoasca realitatea.
    Slabe sperante, totusi.

    RăspundețiȘtergere
  29. @ Doru... ti-am postat comentariul plin de injurii si cuvinte mai putin elegante, doar ca sa vada lumea cat de disperati sunteti voi astia de la ovb, cand vedeti ca afacerea voastra(daca se poate numi afacere, mai repede hotie...) se duce de rapa...

    Daca toti astia de la ovb acum, au ajuns de nivelul tau...imi pare rau... vezi... de-asta s-a dus naiba tot... ssi sa nu imi spui, tu oi fi unul dintre aia care au mare, mare succes :)))))))))
    ma faci sa ma prapadesc de ras... esti patetic.... cand o sa ai si tu experienta mea, mai vorbim... pana atunci, mai bine du-te pe la RUDE SI PRIETENI si mai baga niste analize ca daca stai pe blogu meu o sa mori de foame :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  30. Sau te oftici ca blogul asta apare mai mereu inaintea site-ului vostru la search pe google? :))))))))))))))

    eu iti spun... mai bine iti cauti ceva k-lumea de munca decat sa pierzi vremea pe la astia... eu te inteleg ca ti-au spalat astia creierasul, asa e la inceput, am fost si eu putin manipulat dar dupa m-am trezit!!!!!!!!! o sa imi dai dreptate cu prima ocazie cand o sa vrei sa avansezi la un anumit nivel si o sa iti dea in cap...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-a luat o luna sa continui un post :)). Si se pare ca doar noaptea poti sa creezi idioteni.

      Ștergere
  31. Va reamintesc ca tot adevarul despre OVB il gasiti la noua mea postare in care AM DAT CARTILE PE FATA si asa cum se va putea si observa, am suparat multa lume....

    http://george-cosofret.blogspot.com/2011/05/ovb-adevarat-sau-fals.html

    RăspundețiȘtergere
  32. Acesta este un comentariu de la un user anonim, pe care am incercat toata ziua sa il public, mie nu prea imi merge blogul asa cum ar trebui, asa ca am incercat sa il copiez si sa il public eu. Sper sa apara si cel original.



    Sunteti niste cacati cu ochi aia sunteti si faceti bani de pe urma averii altora, cum crezi ca faci banii aia usor. Crezi ca e asa usor sa faci bani in general? Trebuie sa iti bati capul. Doar daca ii furi de la altii e usor. Eu am pierdut 2400 lei din cauza voastra idiotilor si doar atat pentru ca mi-am dat seama la timp si am avitat sa pierd mai mult. Spor la furat si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  33. Corect, iti vara pe gat o porcarie de asigurare de viata, cea mai ristanta posibila, iti promit tot felul de rahaturi, ca iti dubleaza banii, ca ii scoti dupa 2 ani mai multi, ca au negociat pentru tine avantaje dar uita sa spuna ca de fapt 90% din banii pe care ii platesti tu in primii 2 ani merg la ei ca si comisioane. Asa se ajunge ca dupa 2 ani, chiar daca ai platit 2400 de lei sa te trezesti in ca nu poti scoate nimic. E un fel de sistem piramidal ca la caritas si cum mai sunt cateva tot din cluj. E o porcarie de firma si pentru angajati si pentru clienti, de castigat castiga doar cei din varful piramidei, 90% straini.

    RăspundețiȘtergere
  34. Aveti aici dezvaluirea strategiilor OVB, in caz ca doriti sa va angajati la ei.......
    Veti putea stii dinainte tot ce va vor minti, toata vrajeala!!!!!!!!!!!!

    http://george-cosofret.blogspot.com/2012/01/dezvaluirea-strategiei-ovb.html

    RăspundețiȘtergere
  35. Ca sa vedeti si voi ce PENIBILI SUNT ASTIA DE LA OVB si cat de speriati sunt de ceea ce se scrie pe BLOGURI si pe FORUMURI despre ei, cititi si voi ce mail au trimis ieri catre toti colaboratorii lor din toate structurile din tara!!!!!!!!!!

    "Dragi colaboratori,

    Incepand de azi va rugam nu mai accesati site-urile cu continut negativ despre OVB (pentru a nu creste importanta lor in cautarile Google).

    Pentru a creste importanta stirilor pozitive despre OVB in cautarile Google, va rugam sa accesati zilnic link-urile de mai jos (acest lucru trebuie realizat pe o durata minima de trei luni):

    www.ovb.ro
    www.ovb.de
    www.ovb.ag"

    Ce altceva mai penibil puteau sa faca???????????

    Mai am o intrebare retorica, oare ce sentiment de incredere si siguranta ar putea sa ii treaca prin cap unui colaborator daca ar primi un astfel de mail de la conducerea centrala a companiei in care lucreaza?????? :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  36. esti cel mai mare dobitoc din istorie bai Cosofret :))))))

    RăspundețiȘtergere
  37. Probabil, dar stii cum se spune, cand nu mai ai argumente rationale, incepi sa te exprimi putin mai irational sa spunem asa, cum ai facut mai sus...

    Daca te si semnai, aveai tot respectul meu ;)

    RăspundețiȘtergere
  38. Salutare!

    Stie cineva unde s-au mutat astia de la OVB?Eu stiu ca erau in cladirea INS de la Piata Rosetti dar am inteles ca s-au mutat.

    RăspundețiȘtergere
  39. Acolo erau vreo 3 structuri, s-au spart, cine stie care cum pe unde mai sunt.... Super companie nu? Faci contracte cu ei si apoi mai iai de unde nus :)))))))

    RăspundețiȘtergere

Pentru mine părerea ta contează!